ESCAPE
Ce frumos ... pe cand ma pregateam sa scriu si eu de ei, observ deja postat pe penifest - blogul angajatilor de la Penitenciarul Barcea-Mare. M-am bucurat sincer de aparitia acestui blog ... mi-au dat tarcoale amintirile din vara lui 2007 pe cand imi faceam practica de vara acolo. Mi-aduc aminte ca autobuzul menit sa duca si sa aduca angajatii la si de la penitenciar era la reparatii si ne inghesuiam cu totii diminetile in masina pentru persoanele condamnate ...
Am avut 3 saptamani a cate 8 ore pe zi interesante acolo, am invatat o droaie de lucruri atunci si cred eu ca m-am calit ceva mai mult decat am facut-o in alte penitenciare precum Gherla, Aiud, Bistrita, Dej si chiar Jilava ... motivul? pentru ca ma simteam ca un angajat: la 7 eram acolo si la 3 ma intorceam inapoi, mergeam la apel, faceam munca de birou, mergeam pe sectii, sustineam grupuri cu persoanele condamnate ... era un grup de suport mutual cu minorii si tinerii. Si mai e un motiv pentru care la Barcea m-am simtit mai bine: eram acasa :)

Mult succes iar reactiile voastre sa nu faca altceva decat sa ADUCA SCHIMBAREA!
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Daca ai facut practica la Barcea Mare cred ca stiu la ce schimbare te referi.
    Si eu am trecut pe acolo si cred ca este nevoie de o schimbare.